Subject: RE: Teabenõue
From: "Priit Poschlin" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Anti Kukkela OÜ <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 10:06:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet ei oma infot Euroopa Liidu 
riikides ega teistes maailma riikides teostatud ilmaradarite 
elektromagnetväljade mõõtmise kohta.

Vastvavalt rahvatervise seaduse § 15 lõikele 1 on antud küsimuses pädevaks 
järelevalveasutuseks Terviseamet, mistõttu edastame teabenõude teile 
vastamiseks.

Lugupidamisega

Priit Poschlin

tehnikaosakonna nõunik

+372 667 2193 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10142 Tallinn

From: Anti Kukkela <[email-masked]>
Sent: Friday, April 5, 2024 7:00 AM
To: TTJA <[email-masked]>
Subject: Teabenõue

Soovin teabenõude korras täielikku dokumentatsiooni/aruandlust kõikide varem 
Euroopa Liidu riikides ja teistes maailma riikides teostatud ilmaradarite 
elektromagnetväljade mõõtmise kohta. Kui selles teabenõudes soovitu ei kuulu 
teie kompetentsi, siis palun see teabenõue edastada kompetentsele 
ametile.Teave palun saata minu e-kirja postkasti.

Lugupidamisega

Anti Kukkela